Aktivacija digitalnog potpisa
Upute za aktivaciju udaljenog potpisnog certifikata putem Certilia
Odnosi se na poslodavce koji već posjeduje neki elektronički certifikat ili e-osobnu iskaznicu.
Jedna od ključnih značajki Spajalice, koja ubrzava procese i olakšava proceduru za studente i poslodavce, svakako je digitalno potpisivanje ugovora. Sustav je razvijen u suradnji s AKD-om.
AKD razvija IT rješenja u području digitalnih identiteta i sigurnosti, napredne sustave sljedivosti te pruža usluge bankarskom sektoru i fintech industriji. Osim sigurnosti, potpisni certifikat je besplatan za sve studente jer se nalazi na novim osobnim iskaznicama.
1. Certilia
Dovoljno je otići na https://reg.certilia.com i odabrati “Kreni”. Registracija traje oko 5 minuta.
2. Odabir
Odaberite vrstu potpisnog certifikata koji posjedujete. Ukoliko je to FINA certifikat odaberite drugu opciju “FINA kvalificirani elektronički certifikat”.
3. Vrsta korisnika
Odaberite “Poslovni korisnik”. Uz sve mogućnosti digitalne identifikacije otvarate i kvalificirani potpis u ime poslovnog subjekta.
4. Vrsta certifikata
Odaberite “Certifikat u cloudu”. Potpisivanje dokumenata i prijava na servise korištenjem udaljenog certifikata i Certilia mobilne aplikacije.
5. Potpisni certifikat
Drugi korak odabira certifikata je prvi odabir “Potpisni certifikat”. U potpunosti zamjenjuje osobni potpis. Mogućnost idenfikacije putem mobilne aplikacije.
6. Osobni podaci
Upišite osobne podatke osobe za koju se izdaje certifikat i podatke poslovnog subjekta.
6. Potpis zahtjeva
Upišite osobne podatke osobe za koju se izdaje certifikat i podatke poslovnog subjekta
7. Potpis zahtjeva
Nakon toga generirat će se dokument za potpisivanje zahtjeva. To možete potpisati na računalu FINA certifikatom. Ako ste odabrali taj korak, morate preuzeti 2 dokumenta na računalo i potpisati ih u Adobe Acrobatu.
Nakon što su dokumenti potpisani, učitajte ih na način da kliknete na gumb “Učitaj potpisano” i sustav će automatski provjeriti potpis i osobu koju ste registrirali.
Bitno je samo da dokumente potpiše osoba koja je ovlaštena za zastupanje tvrtke.
8. Plaćanje
Nakon što sustav provjeri potpis i osobu, ostaje još plaćanje koje je završni korak u vašoj aktivaciji potpisnog certifikata.